+31 (0)113 311 324

SecuPlus anti-diefstal sloten voor tablets, laptop- & desktopcomputers

Nl
  • Nl
  • De
  • En
  • Fr
  • Inloggen
  • Registreren
  • Bestellen
  • Mijn account
    • Inloggen
    • Registreren
  • Bestellen
Menu
  • Tablet & iPad
    • iPad beveiliging
    • Tablet beveiliging
  • Laptop & Notebook
  • Desktop PC, Mac & TV
  • Losse onderdelen
    • Veiligheidskabels
    • Ankerpunten
    • Professionele lijmen
    • Hangsloten
    • Ankerplaten
  • Permanent Markeren
0
Bekijk alle resultaten (0)
Geen producten gevonden...
Home » Verzenden & retourneren

Verzenden & retourneren

  • Zijn de prijzen incl. of excl. BTW?
  • Wat zijn de verzendkosten?
  • Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
  • Wat is een track & trace code?
  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
  • Met welke methoden kan ik betalen?
  • Kan ik mijn bestelling retourneren?
  • Wat is de garantietermijn?
  • Krijg ik een factuur en wat staat daarop?

Zijn de prijzen incl. of excl. BTW?

Alle prijzen in De SecuPlus Shop zijn prijzen per stuk en excl.BTW. In het winkelwagentje vind u het totaalbedrag van uw bestelling incl.BTW terug. 

Wat zijn de verzendkosten?

Voor het verzenden van bestellingen onder de € 100,00 berekenen wij € 5,00 verzendkosten wanneer u deze met GLS wilt laten verzenden. Hat is ook mogelijk uw bestelling met PostNL te laten verzenden (omdat deze ook op zaterdag en in postbussen bezorgen bijvoorbeeld). De kosten voor het verzenden met PostNL zijn € 6,95.
Zendingen naar Nederland en België met een netto orderwaarde van meer dan € 100,00 ex.BTW worden franco huis (dwz. zonder verzendkosten) geleverd. 

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Voor het verzenden van uw bestelling maken wij in nagenoeg alle gevallen gebruik van de diensten van GLS Logistics. Deze bodedienst bezorgt uw bestelling van maandag tot vrijdag tussen 8:00 en 18:00uur. Het is belangrijk dat u uw bestelling af laat leveren op een straatadres. GLS Logistics levert geen bestellingen af op postbusssen.
Als u uw zending op zaterdag of in een postbus wilt ontvangen kiest u dan voor de optie PostNL bij de beschikbare verzendmethoden.
Indien mogelijk ontvangt een track&trace code bij uw bestelling via welke u uw zending kunt volgen. Let op! deze code wordt u pas toegezonden als de bestelling 'de deur uit' is.

Wat is een track & trace code.

Als uw zending met GLS Logistics of PostNL verzonden wordt dan krijgt deze een code mee. Met deze code kunt u op de site van GLS of PostNL uw zending volgen.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Bij alle producten die wij verkopen staat een indicatieve levertijd en de actuele voorraad aangegeven. De meeste artikelen hebben wij ruim op voorraad. Producten die we direct uit voorraad kunnen leveren gaan zomogelijk nog dezelfde, maar in ieder geval de volgende werkdag op transport. De ervaring leert dat u uw product dan de volgende werkdag in huis heeft.
Let op! dit kunnen wij niet garanderen en vertraging van een werkdag is altijd mogelijk, wij vragen uw begrip hiervoor.

Met welke methoden kan ik betalen?

De SecuPlus Shop maakt voor het betalen van uw bestellingen gebruik van de diensten van Buckaroo (dit is een zgn. payment provider, zeg maar internet bank die het betalingsverkeer van heel veel bekende internetwinkels regelt). Tijdens het plaatsen van de order krijgt u de keuze uit verschillende betaalmethodes, waaronder iDeal, eenmalige machtiging, overschrijving en vanzelfsprekend alle bekende credit cards. Uw kunt met een gerust hart uw gegevens via een beveiligde SSL procedure invoeren.

Klik hier voor een overzicht over de betaalmethoden die wij aanbieden

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Mocht er onverhoopt iets fout gegaan zijn bij het uitleveren van uw bestelling neemt u dan zsm contact op met onze klanten service onder het telefoonnummer +31 (0)113-311324 of stuurt u een e-mail naar [email protected] Wij zoeken dan samen met u naar een oplossing.

Wat is de garantietermijn?

Vanzelfsprekend worden alle door ons verkochte producten met fabrieksgarantie verkocht. Voor de duur van deze garantie verwijzen wij u naar de respectieve websites van de fabrikanten van de verkochte producten. U vind deze adressen onder het kopje 'veilige merken' op onze homepage.

Krijg ik een factuur en wat staat daarop?

U ontvangt een digtale factuur van SecuPlus BV. Deze factuur dient u zelf uit te printen en wordt u niet per post toegzonden. Vanzelfsprekend bevat de factuur alle gebruikelijke adres informatie van de leverancier (SecuPlus BV), de betaalde BTW en het door u opgegeven factuur- en verzendadres. 
Let op! het is niet meer mogelijk deze informatie op een later tijdstip aan te passen u bent dus zelf verantwoordelijk voor het verstrekken van de juiste gegevens. Dit is in het bijzonder belangrijk voor bestellingen vanuit het buitenland waarbij men vergeet het juiste BTW nummer in te vullen.

Categorieën

  • Tablet & iPad
    • iPad beveiliging
    • Tablet beveiliging
  • Laptop & Notebook
  • Desktop PC, Mac & TV
  • Losse onderdelen
    • Veiligheidskabels
    • Ankerpunten
    • Professionele lijmen
    • Hangsloten
    • Ankerplaten
  • Permanent Markeren

Recent bekeken Wissen

Loading...

Informatie

  • Over SecuPlus
  • Betaalmethoden
  • Nieuwste producten
  • Merken
  • Aanbiedingen

Klantenservice

  • Algemene voorwaarden
  • Privacy Policy
  • Verzenden & retourneren
  • Klantenservice
  • Sitemap

Mijn account

  • Account informatie
  • Mijn bestellingen
  • Mijn tickets
  • Mijn verlanglijst
  • Alle producten

SecuPlus BV

  • SecuPlus BV, Rangeerstraat 35-b, 4431NL s-Gravenpolder, The Netherlands
  • +31 (0)113 311 324
  • [email protected]
Facebook Twitter

© 1987-2021 SecuPlus BV - Shop for the Plus in Security - Est.1987

iDEAL Visa Maestro Bancontact / Mister Cash SOFORT Banking MasterCard Bank transfer Belfius KBC American Express Klarna Pay Later Cartes Bancaires